Top 7 (lub top 1:))
-
- Szalony pismak
- Posty: 877
- Rejestracja: 23.10.2002, 18:16
- Lokalizacja: O.
Top 7 (lub top 1:))
No właśnie...
Wasza lista przebojów top 7 to
Wasza lista przebojów top 7 to
Ostatnio zmieniony 23.12.2002, 16:22 przez emailowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Prawie autorytet
- Posty: 2681
- Rejestracja: 27.09.2002, 20:43
Re: Top 7 (lub top 1:))
1. Linkin Park - Papercut
2. Eminem - Cleanin Out My Closet
3. Repubica - Ready To Go
4. ATB - You Are Not Alone
5. Rage Against The Machine - Wake Up
6. Dido - Here With Me
7. Eminem - Lose Yourself
mozna by dalej wymieniac no ale jak siedem to siedem
2. Eminem - Cleanin Out My Closet
3. Repubica - Ready To Go
4. ATB - You Are Not Alone
5. Rage Against The Machine - Wake Up
6. Dido - Here With Me
7. Eminem - Lose Yourself
mozna by dalej wymieniac no ale jak siedem to siedem
- Przepraszam.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
-
- Szalony pismak
- Posty: 877
- Rejestracja: 23.10.2002, 18:16
- Lokalizacja: O.
Re: Top 7 (lub top 1:))
Chcesz to możesz napisać Swoje Top 700bober pisze: mozna by dalej wymieniac no ale jak siedem to siedem
-
- Prawie autorytet
- Posty: 2681
- Rejestracja: 27.09.2002, 20:43
Re: Top 7 (lub top 1:))
dzieki, ogranicze sie do tego bo mi sie nie chce rozpisywac a tak swoja droga to czy tylko ja slucham muzyki i tylko ja mam ulubione 7 kawalkow ?
no co jest ludziska piszcie swoje typy
no co jest ludziska piszcie swoje typy
- Przepraszam.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
-
- Morphlorchack
- Posty: 6351
- Rejestracja: 30.08.2002, 11:21
- Płeć: mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Top 7 (lub top 1:))
no ja słucham,oj slucham.... ale żeby tak 7 wypisac to sie nie da
Niestety rzadko koło zdarzeń, obraca siła naszych marzeń.
:: // https://www.readyforboarding.pl
:: // me? https://pawel.florczak.info
:: // https://www.readyforboarding.pl
:: // me? https://pawel.florczak.info
-
- Prawie autorytet
- Posty: 2087
- Rejestracja: 09.09.2002, 20:50
- Lokalizacja: poznania
Re: Top 7 (lub top 1:))
i ja i ja ale zeby 7... eeeno ja mam pelno na 1 miejscu ;D hehe peUno lubiem, to by trza sie zastanowic... konkretnie... i jaki klimat i kiedy te pozycje ale bardzo lubiem UN4GIVEN II - MetallicA zresztom tak jak ONE-MetallicA i wiele innych... te mi przyszly na mysl bo przed chwila slyszalem ale jeszcze przecieez paUno zespolów... i tylko 7TOP...i w kolejnosci... e tam dla mnie te co sie podobaja wszystkie sa na 1 miejscu.. eeehhehheh uuuahahha polecam Nightwish i Blind Guardian i wiele innych aaaaaale nie chce mi sie wypisywac. Tak więc (pamietajcie nigdy zdania nie zaczyna sie od "tak wiec" "a wiec":D ) dla mnei sysko jest de best
uuuuuahahha sie napisalem rozumiecie teraz mnie? ;D
żęęę cołł proszęę?
uuuuuahahha sie napisalem rozumiecie teraz mnie? ;D
żęęę cołł proszęę?
-
- Szalony pismak
- Posty: 877
- Rejestracja: 23.10.2002, 18:16
- Lokalizacja: O.
Re: Top 7 (lub top 1:))
no i co ?? tylko trzy listy TOP 7 powstały??
To może jak ktoś nie umie wymyslić to chociaz swoj ulubiony utwór??
To może jak ktoś nie umie wymyslić to chociaz swoj ulubiony utwór??
-
- Człowiek czynu
- Posty: 1368
- Rejestracja: 27.09.2002, 20:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Top 7 (lub top 1:))
My Top 7 hm......... uno momento....... :
nr 1. Craig Amstrong - Escape
nr 2. Eminem - Cleanin Out My Closet
nr 3. O.s.t.r. - b.n.s.t
nr 4. O.s.t.r. - kochana polsko
nr 5. Rammstein - Mein Herz brennt
nr 6. Megaherz - Falsche Götter
nr 7. Paffendorf - Smile
nr 8. E nomine - vater unser
nr 9. Blind Guardian - Mirror Mirror
nr 10. Blind Guardian - Excalibur
heheh o wyszlo mi chyba TOP 10 :]
nr 1. Craig Amstrong - Escape
nr 2. Eminem - Cleanin Out My Closet
nr 3. O.s.t.r. - b.n.s.t
nr 4. O.s.t.r. - kochana polsko
nr 5. Rammstein - Mein Herz brennt
nr 6. Megaherz - Falsche Götter
nr 7. Paffendorf - Smile
nr 8. E nomine - vater unser
nr 9. Blind Guardian - Mirror Mirror
nr 10. Blind Guardian - Excalibur
heheh o wyszlo mi chyba TOP 10 :]
-
- Wspaniały
- Posty: 2075
- Rejestracja: 29.09.2002, 09:47
- Płeć: kobieta
Re: Top 7 (lub top 1:))
1. Blind Guardian <--- cała twórczość
2. Sonata Arctica <--- cała twórczość
3. Therion <--- cała twórczość
4. Nightwish <--- cała twórczość
5. Sentenced <--- mniam (cala twórczość)
6. Rhapsody <--- mniamcioo :] (cała twórczość)
7. Nirvana <--- cooltowa muza (cała twórczość)
9. Metallica <--- (wybrane utwory)
9. Dimmu Borgir i Cradle of Filth <--- (dla wyżycia
10. Britney <--- doopa stara i tyle :]
... i wiele wiele innych przeze mnie teras zapomnianych .. za co serdecznie przepraszam i nad czym ubolewam..
2. Sonata Arctica <--- cała twórczość
3. Therion <--- cała twórczość
4. Nightwish <--- cała twórczość
5. Sentenced <--- mniam (cala twórczość)
6. Rhapsody <--- mniamcioo :] (cała twórczość)
7. Nirvana <--- cooltowa muza (cała twórczość)
9. Metallica <--- (wybrane utwory)
9. Dimmu Borgir i Cradle of Filth <--- (dla wyżycia
10. Britney <--- doopa stara i tyle :]
... i wiele wiele innych przeze mnie teras zapomnianych .. za co serdecznie przepraszam i nad czym ubolewam..
-
- Młody aktywny
- Posty: 147
- Rejestracja: 24.12.2002, 15:55
- Płeć: mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Top 7 (lub top 1:))
1. "(...)" (Homo Twist)
2. "The Joker" (Acid Drinkers)
3. "I'm Broken (Pantera)
4. "Time to leave" (Enshade)
5. "3 bajki" (Armia)
6. "Comic strip" (Flapjack)
7. "Little room" (White Stripes)
A oto moja lista ... szczegolnie polecam utwor Homo Twist'a... "(...)"
2. "The Joker" (Acid Drinkers)
3. "I'm Broken (Pantera)
4. "Time to leave" (Enshade)
5. "3 bajki" (Armia)
6. "Comic strip" (Flapjack)
7. "Little room" (White Stripes)
A oto moja lista ... szczegolnie polecam utwor Homo Twist'a... "(...)"
-
- Szalony pismak
- Posty: 517
- Rejestracja: 29.09.2002, 09:34
Re: Top 7 (lub top 1:))
RoCkEr =]rockoko pisze: 1. "(...)" (Homo Twist)
2. "The Joker" (Acid Drinkers)
3. "I'm Broken (Pantera)
4. "Time to leave" (Enshade)
5. "3 bajki" (Armia)
6. "Comic strip" (Flapjack)
7. "Little room" (White Stripes)
A oto moja lista ... szczegolnie polecam utwor Homo Twist'a... "(...)"
-
- Młody rozbrykany
- Posty: 356
- Rejestracja: 29.09.2002, 15:52
Re: Top 7 (lub top 1:))
hm.......... trudne pytanie...... niczym testy na koniec gimnazjum...... ale powiem tak:
większość piosenke Fenomena/PIH/Peji/PFK/K44
99% piosenke Metallicy
i dalej nie wiem, ale zdałem, nie?
większość piosenke Fenomena/PIH/Peji/PFK/K44
99% piosenke Metallicy
i dalej nie wiem, ale zdałem, nie?
wiedz , ze ... albo juz nic ]]]
-
- Szalony pismak
- Posty: 877
- Rejestracja: 23.10.2002, 18:16
- Lokalizacja: O.
Re: Top 7 (lub top 1:))
Zdałeś na dopuszczającą
-
- Młody aktywny
- Posty: 2
- Rejestracja: 29.12.2002, 19:56
- Lokalizacja: New Targ City
Re: Top 7 (lub top 1:))
1. RATM - Guerilla Radio
2. Nirvana - Smell like teen spirit
3. Limp Bizkit - My Way
4. Avril Lavigne - Complicated
5. RATM - Wake up
6. RATM- Darkness
7. Papa Roach - Blood Brothers
Yeah
2. Nirvana - Smell like teen spirit
3. Limp Bizkit - My Way
4. Avril Lavigne - Complicated
5. RATM - Wake up
6. RATM- Darkness
7. Papa Roach - Blood Brothers
Yeah
=:)-I-<]: Vh
-
- Prawie autorytet
- Posty: 2681
- Rejestracja: 27.09.2002, 20:43
Re: Top 7 (lub top 1:))
hymmm mam pare piosenek zespolu All Saints... to zdeka nie w moim guscie ale podoba mi sie ]]] znacie to ?
- Przepraszam.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
-
- Szalony pismak
- Posty: 877
- Rejestracja: 23.10.2002, 18:16
- Lokalizacja: O.
Re: Top 7 (lub top 1:))
niebober pisze: znacie to ?
-
- Prawie autorytet
- Posty: 2681
- Rejestracja: 27.09.2002, 20:43
Re: Top 7 (lub top 1:))
to poznajcie
- Przepraszam.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
- Cebula u pani po wilu?
- 30gr
- A to dziękuję.
-
- Młody rozbrykany
- Posty: 442
- Rejestracja: 18.04.2003, 20:29
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Top 7 (lub top 1:))
eh, moja top lista, no dobra
1.nie ma utaconych chwil-Familia Hp
2. zimowa opowieść, letnia historia- familia hp
3. Dla pewnego swego -PFK
4.Mechaniczna pomarańcza- Pfk
5. Next lifetim - Erica Badu
6. Heartache - Erica Badu
7. Hey sexy lady- Saggy
8. I need a boy- missy eliot
9. 4my people -missy eliot
10. hey lover- ll cool J
11. Full moon- brandy]
No dobra zakończę lecz na tym się nie kończy!!!
1.nie ma utaconych chwil-Familia Hp
2. zimowa opowieść, letnia historia- familia hp
3. Dla pewnego swego -PFK
4.Mechaniczna pomarańcza- Pfk
5. Next lifetim - Erica Badu
6. Heartache - Erica Badu
7. Hey sexy lady- Saggy
8. I need a boy- missy eliot
9. 4my people -missy eliot
10. hey lover- ll cool J
11. Full moon- brandy]
No dobra zakończę lecz na tym się nie kończy!!!
-
- Młody aktywny
- Posty: 108
- Rejestracja: 14.02.2003, 11:44
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Top 7 (lub top 1:))
nawet nie próbuję wybrać 7 piosenek... ja mogę napisać top 100 ale z całą pewnością siódemka byłaby zdominowana przez Myslovitz
"myśli kłębią mi się w głowie, a zrozumieć nic nie mogę
myśli kłębią mi się w głowie, a powidzieć nic nie mogę " [Lenny Valentino]
Pozdrawiam
Aniołek
myśli kłębią mi się w głowie, a powidzieć nic nie mogę " [Lenny Valentino]
Pozdrawiam
Aniołek