Moja praca to...

Nie wiesz gdzie umiescić swój post? A może chcesz poznać nowych ludzi? Jak sama nazwa mówi na tym forum jest wszystko dozwolone, no może nie do końca... ;-]
ODPOWIEDZ
*MysterY*
Tuningowiec
Posty: 3122
Rejestracja: 28.02.2004, 23:44
Lokalizacja: 51°47'N 19°27'E

Moja praca to...

Post autor: *MysterY* »

W tym temacie chciałbym abyście pisali gdzie pracujecie. Zapytacie po co? Po to by pomóc komuś w czymś na czym się ktoś nie zna a wy akurat znacie odpowiedź :)
Ja pracuje w firmie która zajmuje się produkcją, montażem i obróbką okien, stolarki okiennej, kratami, kratami przemysłowymi, witrynami oraz roletami, a wy? Gdzie pracujecie?
Ford Mondeo mk1 Ghia RS1800 115KM
=MiLi=
Wspaniała
Posty: 4384
Rejestracja: 30.01.2005, 21:42
Płeć: kobieta
Lokalizacja: ŁóDź

Re: Moja praca to...

Post autor: =MiLi= »

Ja pracuję w Przedszkolu, jestem pomocą nauczyciela :) opiekuje się dziećmi, pilnuję podczas wycieczek i zabaw, pomagam w ubieraniu, zastępuję nauczyciela w czasie Jego nieobecności, chodzę na zastępstwa za innych nauczycieli, pomagam przy jedzeniu, pomagam Pani woźnej sprzątać po obiedzie itp :)
22.09.2007 Nasz Ślub :*
06.07.2008 Nela Natalia :*
29.02.2012 Inga Patrycja :*
ddorota
Młody aktywny
Posty: 151
Rejestracja: 01.06.2007, 13:09

Re: Moja praca to...

Post autor: ddorota »

ja pracuje jako inżynier budowy (instalacje sanitarne- wodociągi, kanalizacja, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja) narazie siedze w biurze ale niedługo chyba na budowę mnie wyślą troszke jeszcze wyceną i projektowaniem wyżej wymienionych instalacji się zajmuję :wink:
Offik
Prawie autorytet
Posty: 2650
Rejestracja: 02.12.2005, 13:16
Lokalizacja:

Re: Moja praca to...

Post autor: Offik »

Obecnie pracuje jako doradca do spraw oprogramowania (inaczej mówiąc handlowiec).