Adekwatni moderatorzy?

Tu możecie kierować wszelkie sugestie, uwagi i propozycje dotyczące naszego serwisu i tego forum.
ODPOWIEDZ
anonim
Młody aktywny
Posty: 3
Rejestracja: 07.03.2007, 22:50

Adekwatni moderatorzy?

Post autor: anonim »

Na forum to zaglądam rzadko ale może by tak dobrać adekwatną ekipę do działu?
O co mi chodzi? O mojego posta gdzie moderator nie zna poprawnosci informacji ale musi być jego zdanie:
Twój Post napisany przez Ciebie na: "Forum Strefa9.pl", został usunięty przez Administratora lub Moderatora.
Powód: bzdety, na pewno nie o to chodziło.
Link do tematu: http://www.strefa9.pl/forum/viewtopic.php?t=3387Tw%F3j Twój post:

Temat: "limit?"

W panelu administrator strony ustawia ile danych można pobrać w ciągu godiny, dnia. (po to żeby nie przekroczyć miesięcznego limitu) Gdy jest ustawione np. 10MB max na godzine to po przektroczeniu tego transferu wyświetla się to co właśnie Martuśka piszesz.

Tak się składa że jestem informatykiem a dodatkowo administratorem jednej ze stron i dokładnie znam ten panel! Bzdety? Może by tak najpierw sprawdzić?
Proszę link:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0619e11ce6
I nie życze sobie na przyszłość takich rzeczy aby przez to że moderator ma większą władze na forum to tylko on ma racje co w rzeczywistości jak się okazuje nie jest
Paweł
Morphlorchack
Posty: 6351
Rejestracja: 30.08.2002, 11:21
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Adekwatni moderatorzy?

Post autor: Paweł »

Nie wiem kto to usunął, ale zgadzam sie z tą osobą Panie Informatyku.

Watpie, aby WP korzystała z takich limitów na swoich stronach, gdyż to jest po prostu śmieszne.

Odpowiedź została poza tym już udzielona, prawidłowa.
Niestety rzadko koło zdarzeń, obraca siła naszych marzeń.
:: // https://www.readyforboarding.pl
:: // me? https://pawel.florczak.info
Offik
Prawie autorytet
Posty: 2650
Rejestracja: 02.12.2005, 13:16
Lokalizacja:

Re: Adekwatni moderatorzy?

Post autor: Offik »