Czy ktokolwiek z tu obecnych słucha lub słyszał kiedykolwiek coś z tych rzeczy?
Nie wiem, czy podzielenie tego działu na takie właśnie wątki nie byłoby dobrym pomysłem.
Moje ulubione gatunki muzyczne. 2 ostatnie mylone z techno, co doprowadza mnie do szewskiej pasji. Gothic to dźwięki piękne, prawie operowe, z użyciem skrzypiec, często organów a nawet klawesynów.
Gothic/Industrial/Electro
-
- mroczny karol
Gothic/Industrial/Electro
Żyć to znaczy rodzić się powoli
-
- Wspaniała
Re: Gothic/Industrial/Electro
Moonlight mmmm <ogromna nieskończona miłość>
Closterkeller
Closterkeller

22.09.2007 Nasz Ślub :*
06.07.2008 Nela Natalia :*
29.02.2012 Inga Patrycja :*
06.07.2008 Nela Natalia :*
29.02.2012 Inga Patrycja :*
-
- Szalony pismak
Przyznam się, że jestem zupełnie zielonym amatorem industrialu, ale spory czas temu wpadła mi do ręki płyta, która jest połączeniem Gothicu i industrialu (przynajmniej tak twierdzą Google). Mówię tu o krążku "Opheliac" - Emilie Autumn, który zdobył moje serce. Jestem otwarty na nowe brzmienia, ale nie wiem jak się do tego zabrać... w ogóle ciężko znaleźć coś takiego w "profesjonalnych" sklepach bo szufladkują to do jakichś dziwnych gatunków.
Sam kiedyś tak to postrzegałem... i teraz mi wstyd.Blood On The Ground pisze:[...]2 ostatnie mylone z techno[..]
Konieczność jest najlepszym doradcą.
-
- mroczny karol
OMG! Emilie Autumn! Uwielbiam. Gothic victorian, piękne dźwięki skrzypiec. Potępiony gdzie udało Ci się zdobyć ten krążek? Bo poszukuję go bardzo bardzo. Ach och Organ Grinder.
Z tych bardziej znanych i dostępnych polecam na pewno IAMX.
Świetny jest też nowy niemiecki projekt X-Rx. Posiadam niezliczone ilości industrialu w formacie MP3 więc jak coś wal śmiało na prv :]
Z tych bardziej znanych i dostępnych polecam na pewno IAMX.
Świetny jest też nowy niemiecki projekt X-Rx. Posiadam niezliczone ilości industrialu w formacie MP3 więc jak coś wal śmiało na prv :]
Żyć to znaczy rodzić się powoli
-
- Prawie autorytet