Django

Obecnie światowa kinematografia zalewa nas swoimi (nie zawsze godnymi uwagi) produkcjami. Na co warto pójść z dziewczyną/chłopakiem, a na co tylko z kumplem. Co trzeba obejrzeć koniecznie? A także Wasze zdania o aktorkach, aktorach reżyserach i ludziach filmu, którzy zrobili na Was wrażenie.
ODPOWIEDZ
Log:in
Młody aktywny

Django

Post autor: Log:in »

Kto oglądał? Komu się podobało a komu nie i dlaczego/
donaldek
Młody aktywny

Re: Django

Post autor: donaldek »

Mi się podobał ciekawy. Dość komercyjny jednak dobry jak dla mnie nie żałowałem ani minuty w kinie. Jednak nie sądzę, żeby powinien otrzymać nominację do oskara.
olenka
Młody aktywny

Post autor: olenka »

Django, to temat szeroki i głęboki jak rzeka. Muzyka świetna, reżyseria jeszcze lepsza, a historia to majstersztyk. Na nominację owszem zasłużył i to słusznie. Jest to wydanie Tarantino w najlepszej postaci.
Poldeko
Młody aktywny

Post autor: Poldeko »

Mnie się nie podobał, bardzo słaby jak na Tarrantino.
MagdaP5345
Młody aktywny

Post autor: MagdaP5345 »

Mnie się bardzo podobał :) Polecam tym którzy chcą skosztować Tarrantino :)
\o/
DuoCore
Młody aktywny

Post autor: DuoCore »

Słaby jak na Tarantino. Wręcz powiedziałabym, że lepszy od Kill Billa. Wiadomo Kill Bill jest klasyką, ale Django miało lepszą historię i więcej typowych momentów dla Tarantino. I ta muzyka. Z Kill Billa kojarzę tylko gwizdanie i to tyle. A z Django, cały OST.
Blackbird
Młody aktywny

Post autor: Blackbird »

Nie sądzę, że słaby. Właśnie ten film to kwintesencja Tarantino. A sam film bardzo dobry i dotyka ciekawego tematu, który nie przewijał się wcześniej.
Pudzianek
Młody aktywny

Post autor: Pudzianek »

Film jest do d*py.
xianhui
Młody aktywny

coach outlet store online

Post autor: xianhui »

Coach outlet has become far more open, which is a good thing. You can set up a http://www.legacyoutlet.com/limited-inv ... nline-sale website tomorrow and sell a million scarves online without having backing or an advertising budget. This is the modern world where anything is possible.Sunglasses aren't the most traditional of clothing candidates for a bit of bedazzling but following an appearance of floral-embellished numbers at Prada they've ap- peared in all manner of forms. Whether you go for floral applique, sequins, diamantes these are shades that make a statement.You have a patio." Okay, well, that may be the case, and you might have caught me in a slight exaggeration, but the main point is, Lao and John are knocking on my door.
Naturally, I invited http://www.legacyoutlet.com coach outlet store online in, offered tea, and ushered them to please have a seat on my couch. So there we were just sitting around like old friends. We got to talking, the normal coach outlet formalities at first, but I had to know why they were at my house. The following conversation is a rough account of what happened:LeAnn Rimes is one of those love/hate celebrities. Some people will defend her to the death while others, well, can't stand her. No matter your stance on LeAann, though, here's one thing we can all agree on: her coach outlet The Letterman marc jacobs bag ($158) is amazing. The metallic star print is adorable without being cutesy and the terry fabric is perfect for summer BBQs and beach walks. We promise, this will be the sweater you'll keep reaching for this season, so snatch one up now.
Get yours below.the name is a nod to both the initial capital and its potential to "change" the way people do business-the fund will fall under the auspices of a new holding company that will serve as an umbrella for http://www.legacyoutlet.com/coach-outlet-store-online's apparel arm and the coach outlet's various subsidiaries. Patagonia Works, which succeeds the Lost Arrow Corporation, will not only cover present Patagonia holdings, but it will also incubate new companies or investments that use business to "inspire and implement solutions to the environmental crisis," according to coach outlet, the rock-climber-turned-entrepreneur who founded Patagonia 40 years ago.
femina007
Młody aktywny

Post autor: femina007 »

Jeden z moich ulubionych filmów, jak dla mnie mistrzostwo! :)
Witam :)
keta123
Młody aktywny

Post autor: keta123 »

Jeden z najlepszych filmów jakie widziałam w ostatnim czasie :wink: Dwie głównej role zostały odegrane po mistrzowsku :lol:
arrow
Młody aktywny

Post autor: arrow »

Film jest świetny, ja lubię produkcje Tarantino, więc mi się bardzo podobał :)
czika
Młody aktywny

Post autor: czika »

fajny film, jeśli ktoś lubi taką tematykę, to mogę polecić Kamerdynera i Gran Torino
pralcia
Młody aktywny

Post autor: pralcia »

czika, bardzo dobre filmy, ja też polecam
ODPOWIEDZ