Poniżej prezentujemy Wam kilka porady do gry Worms Armageddon.

Tryb training

Przy niektórych rodzajach treningu jest zaznaczone, że za zdobycie złotego medalu otrzymasz dostęp do tajnych opcji. Warto się postarać, gdyż w menu, do którego dostęp otrzymasz możesz zmieniać różne ciekawe parametry jak ilość Jetpacków dostępnych na początku gry.

Tryb mission

Ściśle trzymaj się poleceń sztabu, gdyż w późniejszych misjach wykonanie wszystkich poleceń owocuje złotym medalem, a w efekcie dodatkowymi opcjami.

 Tryb deathmatch

Najpierw likwiduj robactwo z drużyn o wyższym poziomie, gdyż one są najniebezpieczniejsze. Robaki z ekip o niskim poziomie często załatwiają się same…

Uwagi przydatne w grze na dwóch graczy

  1. Dużo lepiej gra się przy wszystkich skrzynkach ustawionych na maxa. Dużo broni specjalnych, które można zebrać, a potem władować w kolegę na krześle obok owocuje dużą miodnością.
  2. Gdy robaki mają więcej niż 100 punktów energii dobrą bronią jest toporek – zabiera połowę energii.
  3. Jeżeli robak przeciwnika stoi na w miarę prostym terenie nie ograniczony zbytnio przeszkodami – używaj Baseball Bat. Uderzenie kija powoduje długi lot robala, który zwykle ląduje w wodzie.
  4. Gdy robak rywala stoi w pobliżu miny, możesz ją uruchomić np. huśtając się na Ninja Rope i zwiać. Uszkadza to wrażego robaka, a ty dalej masz ruch.
  5. Mad Cows wybuchają przy zderzeniu z przeszkodą, na którą nie mogą wejść. Możesz zmieniać ilość wypuszczonych krów klawiszami 1, 2, 3 – czasem pozostałe krowy wpadają do wody po wybuchu pierwszej więc nie zawsze warto wypuszczać wszystkie.
  6. Gdy spuszczasz Napalm Strike – weź pod uwagę wiatr, który może zwiać napalm na twoje robaki.
  7. Jeżeli skończyły ci się miny, zawsze możesz ustawić granat na 5 sekund, położyć go i zwiać.
  8. Gdy masz Super Sheep, możesz jej użyć do wyzbierania skrzynek z planszy przed wysadzeniem na wrogich robalach.

Opis broni specjalnych i tajnych

Bronie specjalne

  1. Flame Thrower – miotacz ognia przydaje się na kilka robaków siedzących w dołku lub ogrodzonym przeszkodami terenie. Pamiętaj, że gdy go uruchomisz, możesz kierować kierunkim płomienia.
  2. Homing Pigeon – gołąb naprowadzany; omija mniejsze przeszkody i wybucha z siłą dynamitu.
  3. Mad Cows – możesz wypuścić 1-3 krowy, każda wybucha po napotkaniu przeszkody nie do przejścia.
  4. Holy Grenade – znakomita broń silniejsza od dynamitu. Nie można zmienić czasu (3 sekundy+alleluja). Uważaj, bo dość dobrze się odbija.
  5. Old Woman – staruszka idzie powoli więc najlepiej jest ją puszczać z górki.
  6. Sheep Launcher – wystrzeliwuje owcę z bazooki, ale z niedużą siłą. Po upadku owca może skakać jeszcze dalej.
  7. Super Sheep – może latać na duże odległości – to największa zaleta.
  8. Mole Bomb – krecik podskakuje sobie aż do napotkania przeszkodu, w którą się wgryza. Jeżeli nie zdąży się wgryźć w ziemię, wybucha z bardzo małą siłą.

Bronie tajne

  1. Armageddon – najlepsza, najpotężniejsza i najbardziej efektowna broń w tej grze. Warto ją spuścić tylko po to, aby ją zobaczyć. Po uruchomieniu, z nieba spada 50-100 meteorytów, każdy wybucha z siłą dynamitu. Po zakończeniu pokazu z planszy zostaje kilka wysepek. Jeżeli przeżyje więcej niż 2 robaki to masz wyjątkowe szczęście.
  2. Indian Nuclear Test – podnosi się woda i wszystki robale zostają napromieniowane (tracą 2 pkt energii co rundę).
  3. Mine Strike – spuszczonych zostaje 5 min, które działają jak zwykłem miny (po spotkaniu z robalem cykają przez 3 sekundy i BUM).
  4. Super Banana Bomb – najpierw wypuszczasz normalnym sposobem banana. W powietrzu naciskasz spację – wylatuje z niego 5 bananów, które po kolejnym naciśnięciu spacji wybuchają w kilka kolejnych, które po spotkaniu z gruntem wybuchają znanym nam sposobem.
  5. Salvation Army – wypuszczasz nakręcanego żołnierzyka bijącego w bębenek. Po naciśnięciu spacji eksploduje on wypuszczając 5 bębenków, które wybuchają z siłą dynamitu.
  6. Aqua Sheep – super owca, z tą różnicą, że może przelecieć pod planszą (nurkując).
  7. Ming Vase – chińska waza po ustawieniu wybucha po kilku sekundach wyrzucając z siebie odłamki wybuchające z siłą dynamitu.
  8. Earthquake – trzęsienie ziemi nie zadaje obrażeń, ale zrzuca robaki stojące na górkach i różnych przeszkodach.
  9. Scales of Justice – gdy przegrywasz, ta broń jest wybawieniem. Dzieli ona energię wszystkich robaków po równo.
  10. Girder Pack – pozwala ci jednorazowo postawić 5 drabinek w dowolnym miejscu planszy.

Przygotowane na podstawie artykułu ze strony www.terefere.com.

Porady do Worms Armageddon
4.3/5 (3 ocen)


Porady do SimCity 3000
Porady do FIFA 2007