Poniżej prezentujemy Wam kilka porady do gry Worms Armageddon.
W tym tekście przeczytasz:
Tryb training
Przy niektórych rodzajach treningu jest zaznaczone, że za zdobycie złotego medalu otrzymasz dostęp do tajnych opcji. Warto się postarać, gdyż w menu, do którego dostęp otrzymasz możesz zmieniać różne ciekawe parametry jak ilość Jetpacków dostępnych na początku gry.
Tryb mission
Ściśle trzymaj się poleceń sztabu, gdyż w późniejszych misjach wykonanie wszystkich poleceń owocuje złotym medalem, a w efekcie dodatkowymi opcjami.
Tryb deathmatch
Najpierw likwiduj robactwo z drużyn o wyższym poziomie, gdyż one są najniebezpieczniejsze. Robaki z ekip o niskim poziomie często załatwiają się same…
Uwagi przydatne w grze na dwóch graczy
- Dużo lepiej gra się przy wszystkich skrzynkach ustawionych na maxa. Dużo broni specjalnych, które można zebrać, a potem władować w kolegę na krześle obok owocuje dużą miodnością.
- Gdy robaki mają więcej niż 100 punktów energii dobrą bronią jest toporek – zabiera połowę energii.
- Jeżeli robak przeciwnika stoi na w miarę prostym terenie nie ograniczony zbytnio przeszkodami – używaj Baseball Bat. Uderzenie kija powoduje długi lot robala, który zwykle ląduje w wodzie.
- Gdy robak rywala stoi w pobliżu miny, możesz ją uruchomić np. huśtając się na Ninja Rope i zwiać. Uszkadza to wrażego robaka, a ty dalej masz ruch.
- Mad Cows wybuchają przy zderzeniu z przeszkodą, na którą nie mogą wejść. Możesz zmieniać ilość wypuszczonych krów klawiszami 1, 2, 3 – czasem pozostałe krowy wpadają do wody po wybuchu pierwszej więc nie zawsze warto wypuszczać wszystkie.
- Gdy spuszczasz Napalm Strike – weź pod uwagę wiatr, który może zwiać napalm na twoje robaki.
- Jeżeli skończyły ci się miny, zawsze możesz ustawić granat na 5 sekund, położyć go i zwiać.
- Gdy masz Super Sheep, możesz jej użyć do wyzbierania skrzynek z planszy przed wysadzeniem na wrogich robalach.
Opis broni specjalnych i tajnych
Bronie specjalne
- Flame Thrower – miotacz ognia przydaje się na kilka robaków siedzących w dołku lub ogrodzonym przeszkodami terenie. Pamiętaj, że gdy go uruchomisz, możesz kierować kierunkim płomienia.
- Homing Pigeon – gołąb naprowadzany; omija mniejsze przeszkody i wybucha z siłą dynamitu.
- Mad Cows – możesz wypuścić 1-3 krowy, każda wybucha po napotkaniu przeszkody nie do przejścia.
- Holy Grenade – znakomita broń silniejsza od dynamitu. Nie można zmienić czasu (3 sekundy+alleluja). Uważaj, bo dość dobrze się odbija.
- Old Woman – staruszka idzie powoli więc najlepiej jest ją puszczać z górki.
- Sheep Launcher – wystrzeliwuje owcę z bazooki, ale z niedużą siłą. Po upadku owca może skakać jeszcze dalej.
- Super Sheep – może latać na duże odległości – to największa zaleta.
- Mole Bomb – krecik podskakuje sobie aż do napotkania przeszkodu, w którą się wgryza. Jeżeli nie zdąży się wgryźć w ziemię, wybucha z bardzo małą siłą.
Bronie tajne
- Armageddon – najlepsza, najpotężniejsza i najbardziej efektowna broń w tej grze. Warto ją spuścić tylko po to, aby ją zobaczyć. Po uruchomieniu, z nieba spada 50-100 meteorytów, każdy wybucha z siłą dynamitu. Po zakończeniu pokazu z planszy zostaje kilka wysepek. Jeżeli przeżyje więcej niż 2 robaki to masz wyjątkowe szczęście.
- Indian Nuclear Test – podnosi się woda i wszystki robale zostają napromieniowane (tracą 2 pkt energii co rundę).
- Mine Strike – spuszczonych zostaje 5 min, które działają jak zwykłem miny (po spotkaniu z robalem cykają przez 3 sekundy i BUM).
- Super Banana Bomb – najpierw wypuszczasz normalnym sposobem banana. W powietrzu naciskasz spację – wylatuje z niego 5 bananów, które po kolejnym naciśnięciu spacji wybuchają w kilka kolejnych, które po spotkaniu z gruntem wybuchają znanym nam sposobem.
- Salvation Army – wypuszczasz nakręcanego żołnierzyka bijącego w bębenek. Po naciśnięciu spacji eksploduje on wypuszczając 5 bębenków, które wybuchają z siłą dynamitu.
- Aqua Sheep – super owca, z tą różnicą, że może przelecieć pod planszą (nurkując).
- Ming Vase – chińska waza po ustawieniu wybucha po kilku sekundach wyrzucając z siebie odłamki wybuchające z siłą dynamitu.
- Earthquake – trzęsienie ziemi nie zadaje obrażeń, ale zrzuca robaki stojące na górkach i różnych przeszkodach.
- Scales of Justice – gdy przegrywasz, ta broń jest wybawieniem. Dzieli ona energię wszystkich robaków po równo.
- Girder Pack – pozwala ci jednorazowo postawić 5 drabinek w dowolnym miejscu planszy.
Przygotowane na podstawie artykułu ze strony www.terefere.com.